Цілі та описУ першому курсі - це представлення огляду теорії та практичної частини підходу, в поєднанні із загальною інформацією щодо сколіозу.Студенти навчаться розпізнавати ознаки сколіозу, оцінювати сколіоз, класифікувати пацієнтів і почнуть розвивати критичне мислення в «Блоках тіла» та необхідні корекції в площинах тіла навколо біомеханічних осей. Корекційне дихання забезпечує важливий елемент використання внутрішніх сил для покращення функціональної активності та рухливості в увігнутих частинах деформованого та зміненого тулуба.
Позиціонування за допомогою простих інструментів є важливою частиною процесу навчання від простого до більш складного розуміння, а також першим кроком у адаптації елементів ISST до повсякденної рутини терапевтичного процесу.Учасники вивчають базові корекції, включаючи корекцію тазу з базовим напруженням і допоміжною тягою плеча. Мануальні методи будуть використовуватися для пропріоцептивного навчання та покращення функціональних можливостей пацієнтів.
Базові тривимірні стабілізуючі вправи в стабільному положенні допомагають відновити фізіологічне вирівнювання. Важливо адаптувати та засвоїти типові інструкції до вправ, щоб досягти автоматизованого стану в процесі навчання.
Наприкінці частини I проводиться письмовий іспит.
Домашнє завдання / навчальне завдання
Між частиною I та частиною II учасники повинні підготувати документацію з 2 звітів про випадки 2 різних пацієнтів.
Документація включає протокол обстеження, схему позиціонування, фотографії пацієнтів у положенні стоячи (тест Адамса на спину), з основними корекціями в положенні лежачи та сидячи та план терапії: 3 вправи, 1 дихальна вправа, 2 мобілізуючі техніки, 2 домашні вправи.
У частині II ці документи будуть передумовою для процесу сертифікації.Деякі звіти про випадки повинні бути представлені та обговорені.Навчальне завданняСтуденти повинні прочитати рекомендації Sosort 2011 зі сколіозу.
Pubmed, scoliosis journal є журналом відкритого доступу:
www.scoliosisjournal.com
Метою домашнього завдання та дослідження є самостійна робота з інструментами оцінки обстеження та практика оцінювання, підготовки та документування специфічної терапії сколіозу.Презентація прикладу в частині II описує способи встановлення програми в повсякденному житті, і можна обговорити перспективи, а також обмеження підходу.
Вивчення рекомендацій Sosort 2011 допомагає зрозуміти діапазон різних менш і більш інтенсивних елементів консервативної терапії (регулярне спостереження, проактивна терапія на основі фізичних вправ, неповний/повний робочий день, хірургічне втручання) щодо оцінки ризику прогресування . Зв'язатися з журналом сколіозу необхідно, щоб знайти більш актуальну інформацію в галузі сколіозу.
Навчальне завданняСтуденти повинні прочитати рекомендації Sosort 2011 зі сколіозу. Pubmed, scoliosis journal є журналом відкритого доступу:
www.scoliosisjournal.com
Метою домашнього завдання та дослідження є самостійна робота з інструментами оцінки обстеження та практика оцінювання, підготовки та документування специфічної терапії сколіозу.
Презентація прикладу в частині II описує способи встановлення програми в повсякденному житті, і можна обговорити перспективи, а також обмеження підходу.
Вивчення рекомендацій Sosort 2011 допомагає зрозуміти діапазон різних менш і більш інтенсивних елементів консервативної терапії (регулярне спостереження, проактивна терапія на основі фізичних вправ, неповний/повний робочий день, хірургічне втручання) щодо оцінки ризику прогресування . Зв'язатися з журналом сколіозу необхідно, щоб знайти більш актуальну інформацію в галузі сколіозу.